Geen schaduwen wanneer gebouwd ml agent

stemmen
0

Ik ben momenteel het leren ml-agent voor Unity.

Het probleem dat ik heb is dat wanneer ik mijn spel te bouwen breken de ingesteld op type External hersenen, ik heb geen schaduwen. Terwijl als ik het spel te bouwen met het ingesteld op type Player hersenen, ik heb schaduwen (zoals ik zou moeten hebben)

(Ik moet schaduwen van dit leren)

Zoals mijn Engels is slecht, hier zijn enkele foto's van mijn probleem:

Ik heb een landschap, die, wanneer bouwen met type Player van de hersenen, blijkt dat:

met schaduwen

Hetzelfde, maar met een externe type van de hersenen:

zonder schaduwen

Hier is waar ik het type van de hersenen te wijzigen:

Brain parameters

(Het veld Brain Type)

Om mijn tests te doen, ik heb alleen het .exe-bestand gegenereerd wordt gestart wanneer ik het landschap te bouwen

Weet je wat ik verkeerd doe?

Het licht is een gericht licht met de standaard opties. (Hard Shadows) Wanneer ik probeer met een spotlicht, ik heb helemaal geen licht wanneer gebouwd met externe parameter ...

Weet je wat ik verkeerd doe?

Bedankt

De vraag is gesteld op 07/11/2018 om 23:48
bron van user
In andere talen...                            


1 antwoorden

stemmen
0

Ik kan nog geen commentaar geven, dus zal dit zeggen als een antwoord, maar,

Controleer de kwaliteit van de instellingen op de Academy script. Normaal gesproken wordt het kwaliteitsniveau voor de opleiding beperkt tot laag voor betere prestaties. Deze eventueel verwijderd uw schaduwen. Dus, gewoon zet het kwaliteitsniveau.

antwoordde op 16/12/2018 om 22:37
bron van user

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more