Hoe wordt QML-Camera tonen binnenkant van een Widget-App op iOS?

stemmen
0

Ik heb een app met een QMainWindow klasse, waar een functie wordt aangeroepen:

void MyTest::OnOpenCamera()
{
    this->setVisible(false);
    auto cameraApp = new CameraApp;
    cameraApp->Show(this);
}

In de klas CameraApp de volgende code wordt uitgevoerd:

CameraApp::CameraApp()
{
    QCoreApplication::setAttribute(Qt::AA_UseHighDpiPixmaps);
    QZXing::registerQMLTypes();
    NativeHelpers::registerApplicationInstance(this);

    this->LoadQml();
}

CameraApp::~CameraApp()
{
}

void CameraApp::LoadQml()
{
    this->engine.load(QUrl(QStringLiteral(qrc:/qml/camera.qml)));
}

void CameraApp::Show(QWidget* parent)
{
    QObject* topLevel = this->engine.rootObjects().value(0);
    QQuickWindow* window = qobject_cast<QQuickWindow*>(topLevel);
    window->show();
}

Nu het venster camera toont inderdaad, maar het is niet transparant.

Wat kan ik doen, om een ​​normaal camerascherm binnenkant van mijn app? Dank je!

De vraag is gesteld op 19/09/2018 om 13:32
bron van user
In andere talen...                            

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more